ŠOK NA DRŽAVNOJ TELEVIZIJI: Albanci “prisvojili“ Vučića (FOTO)

Obavezno pročitajte

Glavni urednik Radio Televizije Kosova Ridvan Beriša izjavio je da potpis ispod slike predsednika Srbije Aleksandra Vučića, koji je u Dnevniku na ovoj televiziji predstavljen kao predsednik Albanije, samo tehnička greška, prenosi Insajder.

„Nakon brojnih reakcija, smatramo potrebnim da razjasnimo ovu situaciju. To je bila samo tehnička greška i ništa više“, rekao je Beriša za Insajder.

Ipak, ovaj događaj je izazvao brojne polemike i kritike prema javnom servisu Kosova, a reagovao je i šef misije OEBS – a na Kosovu Jan Bratu komentarom „šta se ovih dana dešava na RTK?“

Predsednik Srbije Aleksandar Vučić boravio je u Albaniju na samitu o „mini – Šengenu“, a tokom posete je obišao i mesta koja su nedavno pogođena jakim zemljotresom.

Ostavite komentar

Najnovije objave

SOROŠEV VIRUS U SRPSKOJ AKADEMIJI NAUKA I UMETNOSTI

Američki milijarder Džordž Soroš je jedan od najznačajnijih boraca za uspostavljanje potpune dominacije neo-liberalnog kapitalizma na globalnom nivou, ali...

Još priča na sličnu temu