10.8 C
Belgrade
petak, 24 septembra, 2021

RASKRINKAVANJE: Tviter označio medije koji služe Vučiću!

NAJČITANIJE

- Advertisement -

Društvena mreža Tviter obeležila je medije iz Srbije koji koriste ovu platformu, a pod kontrolom su države i diktatora Aleksandra Vučića.

– Tviter je obeležio medije iz Srbije koji su pod kontrolom države, a aktivno koriste ovu mrežu. To su RTS, B92, Prva Srpska TV, Tanjug – obelodanio je Goran Radosavljević.

Međutim, kako se može primetiti oznakom „Medij koji sarađuje sa Vladom Srbije“, etiketirani su i Informer, Kurir, Srpski telegraf, Pink, Politika, Happy TV.

- Advertisement -

Za sada, nisu još obeležene Večernje novosti, Alo i Objektiv.

Imajući u vidu kontrolu medija, cenzuru i gušenje javne reči, koje sprovodi režim diktatora u Srbiji, svi korisnici društvene mreže Tviter biće upozoreni koji mediji služe vlastima u Srbiji u te svrhe, mada se to u Srbiji već uveliko zna.

vucic

Velika propaganda laži bolesnog diktatora je sada i označena, i to je video čitav svet što će u velikom pomoći rušenje vlasti koja je pre gotovo deset godina uvela tiraniju u Srbiju i ne planira da popusti, uprkos tome što isplivavaju afere, mrtvi ljud i njihova očigledna povezanost sa mafijom.

- Advertisement -

Ovo su poslednji dani diktatorove vladavine, ostalo je još samo narod da pokaže zube i zatre i satre sve što ima veze sa naprednjacima, da se nikada više takvo zlo ne pojavi u Srbiji.

- Advertisement -
- Advertisement -

Srodni članci

Ostavite komentar

Najnovije vesti