26.8 C
Belgrade
sreda, 16 juna, 2021

DVERI: Boško Obradović dobio TV PINK i „Informer” na sudu

NAJČITANIJE

- Advertisement -

Posle ranijih pravosnažnih presuda za povredu časti i ugleda protiv režimskih dnevnih listova „ALO” i „Informer”, kao i prvostepenih presuda protiv Aleksandra Vučića i Gorana Vesića po istom osnovu, Boško Obradović je ovih dana dobio još dve prvostepene presude u njegovu korist protiv TV PINK i ponovo dnevnog lista „Informer”.

  Najpre je Viši sud u Beogradu usvojio tužbeni zahtev Boška Obradovića i kaznio „Informer” zbog prenošenja neistinitih informacija i povrede ugleda i časti sa 200.000 dinara, a zatim i TV PINK sa 100.000 dinara zbog teksta „Sram te bilo, fašisto”, obavezujući ih da objave presude bez komentara i odlaganja na svojim internet portalima. 

Ovim povodom Boško Obradović izjavio je sledeće: „U obrazloženju prve presude stoji da pravom na čast čovek je zaštićen od nečovečnog tretiranja, a pravo na ugled ga štiti od stvaranja pogrešne predstave o njemu koja narušava njegovo dobro ime. Režimski mediji već godinama unazad upravo na nečovečan način tretiraju sve opozicione lidere i druge protivnike aktuelne vlasti, 24 sata dnevno emitujući laži i klevete na naš račun, sa jedinim ciljem da formiraju pogrešnu sliku o svima nama i naruše naš ugled u javnosti. Ove sudske presude su naša jedina zaštita i odbrana pred javnošću koja nikada na režimskim medijima ne može da čuje i drugu stranu.

- Advertisement -

Do sada je sud za izgovorene laži o meni lično i Srpskom pokretu Dveri kaznio vodeće ličnosti aktuelne vlasti Aleksandra Vučića i Gorana Vesića, ali i SNS TV PINK i režimske dnevne novine „Informer” i „ALO” u ukupnoj visini od milion i 200.000 dinara. Međutim, to njih ni na koji način ne pogađa niti oni posle svega menjaju svoju uređivačku politiku već nastavljaju sa istom praksom vređanja svakoga ko drugačije misli.

DVERI: Boško Obradović dobio TV PINK i „Informer” na sudu 1

Ove suštinski male kazne ionako ne plaćaju oni već država koja na razne načine daje subvencije režimskim medijima, a oni unapred ukalkulišu sudske kazne u svoj godišnji budzet za širenje laži. Jedini način da se sa ovim prekine jesu drakonske kazne u visini kompletnog dnevnog tiraža, kao i zabrana obavljanja medijske delatnosti za medije koji svakodnevno krše zakon, poput TV PINK kojoj je odavno trebalo oduzeti nacionalnu frekvenciju. Uostalom, ovde uopšte nisu u pitanju mediji već progandna glasila vladajuće stranke.

Poseban značaj ove dve nove presude je u tome što su sudije utvrdile da je reč o neistinitim informacija koje ovi mediji prenose, i što je u drugoj presudi sud ponovo nazivanje fašistom ocenio kao netačnu i nedopuštenu informaciju za koju moraju da postoje dokazi, kao i zabrana rada takve političke organizacije od strane nadležnog državnog organa, a to ne postoji u slučaju Dveri već je u pitanju povreda moga ugleda i časti. Verujem da nove presude neće ništa promeniti, jer vladajući režim počiva na negativnoj propagandi protiv svakoga ko se usudi da kritikuje vlast i oni od toga neće odustati. Međutim, ovo je važna moralna i javna satisfakcija za mene, moju porodicu i Srpski pokret Dveri i dokaz da je sve što su o nama govorili i govore laž”, zaključio je Obradović.

Infoslužba Dveri

- Advertisement -

U prilogu su presude:

DVERI: Boško Obradović dobio TV PINK i „Informer” na sudu 2

- Advertisement -
SourceDveri
- Advertisement -

Srodni članci

Ostavite komentar

Najnovije vesti