4.4 C
Belgrade
petak, 3 decembra, 2021

MITROVIĆU, SUDIĆE TI NAROD: Prijava protiv Pinka zbog priloga o Linglongu!

NAJČITANIJE

- Advertisement -

Biro za društvena istraživanja (BIRODI) objavio je na Tviter nalogu da je Regulatornom telu za elektronske medije (REM) podneo prijavu protiv RTV Pink zbog priloga Gordane Uzelac o vijetnamskim radnicima angažovanim na izgradnji fabrike guma Linglong u Zrenjaninu.

Prilogom TV Pink je, kako se navodi, prekršen Član 47 Stav 1 Zakona o elektronskim medijima u delu istinitosti, objektivnosti i potpunosti.

Uzelac je u svom prilogu, uz pomoć prevodioca kompanije Linglong, u krugu fabrike razgovarala sa radnicima koji su joj rekli da su zadovoljni uslovima rada i da im se zarade isplaćuju na vreme.

- Advertisement -

Novinarka Pinka je na kraju svog izveštaja ocenila da se protiv Linglonga već godinu dana vodi „neosnovana kampanja“ i da je „jedna od poslednjih kineskih investicija koja se našla na meti hajke opozicije i njihovih medija“.

Ipak, izveštaju velikog broja medija, pa i sam sled događaja na terenu demantuju novinarku Pinka.

Podsetimo, barake u kojima su smešteni radnici iz Vijetnama među prvima je posetila ekipa televizije N1, a kamera jasno je zabeležila uslove u kojima borave radnici sa Dalekog Istoka.

- Advertisement -

Radnici su tada posvedočili da nemaju dovoljno tople vode, niti čiste vode za piće, kao i da često imaju problema sa nestankom struje. Pasoše im je, kako su nam rekli, uzeo poslodavac, a pojedini su se žalili i da im kasne plate.

Nakon izveštavanja medija o lošim uslovima u kojima borave radnici iz Vijetnama, deo radnika je premešten u Kaštel Ečka, koji fukncioniše kao hotel sa tri zvezdice, a vraćene su im i putne isprave.

- Advertisement -
SourceN1
- Advertisement -

Srodni članci

Ostavite komentar

Najnovije vesti