ER SRBIJA POTONULA NA DNO: Maltretiraju turiste, ljudima je preko glave!

Obavezno pročitajte

Avion kompanije Er Srbija, koji je leteo za Hurgadu, zbog kvara na motoru dva puta je bio prizemljen nakon poletanja, pa su noć između srede i četvrtka putnici proveli na beogradskom aerodromu „Nikola Tesla“ čekajući treće poletanje. Istovremeno, druga grupa putnika agencije Argus turs, koja je tim avionom trebalo da se vrati sa letovanja u Egiptu, noćila je na aerodromu u Hurgadi.Aerodrom Aerodrom „Nikola Tesla“, ER Srbija FOTO: Shutterstock

Jedan od putnika na letu JU 9690 Miroslav Vukobratović kaže da su se nakon urednog poletanja u 18.35 već posle nekoliko minuta iz desnog motora čuli „jaki i tupi udarci nalik na pucnje“, prenosi N1.

– Avion je leteo nekih 25 do 30 minuta kada nam se obratio kapetan, koji je putnicima saopštio da imamo tehničkih problema i da moramo da se vratimo u Beograd. Napomenuo je da je sve u redu, ali da moramo da se vratimo. Sleteli smo uredno, bar se meni tako činilo, a dok smo nekih petnaestak minuta sedeli u letelici oko aviona se muvalo nekoliko radnika koji su od alata imali samo dva krstasta šrafcigera. Tada nam se ponovo obratio kapetan rečima da moramo da napustimo avion – prepričava Vukobratović šta se događalo nakon prvog poletanja.

- Advertisement -

Prema njegovim rečima, posle toga niko nije ni prišao avionu, pa se pita da li se to „letelica sama od sebe popravila“.

– Došla je nova posada, a mi se oko 22.30 opet ukrcavamo. Polećemo, ali se iz desnog motora opet čuju čudni zvuci nalik na pucnje, jaki udarci reklo bi se u krilo aviona. Nakon nekih pola sata leta osetimo da avion izgubio ’gas’ i da polako gubimo visinu. Posle nekih pet-šest minuta glavna stjuardesa poziva posadu u prednji deo aviona, a u očima putnika već se vidi panika. Obraća nam se kapetan koji kaže da opet imamo isti kvar i da moramo nazad za Beograd – ističe Vukobratović.

Nakon ponovnog sletanja jedan od putnika koji je rekao da je bio pilot, šokirao je nekolicinu turista tvrdnjom da je avion oba puta sleteo bez desnog motora.

– Kada smo se iskrcali, žene sa malom decom u očaju traže pomoć od predstavnice beogradskog aerodroma, koja pokušava da im objasni da je to normalno i da se dešava. Verujemo da je tako, ali se ne dešava da se za sat vremena popravi motor aviona sa dva šrafcigera. Tražimo da dođe i neko iz Er Srbije, čiji se predstavnik pojavio nakon tridesetak minuta. Tu kreće izliv besa umornih i iscrpljenih ljudi, plač dece, strah u očima ljudi koji prvi put lete avionom… Dobijamo informaciju da su sve posade otišle kući i da moramo da čekamo do četiri ujutru, kada će imati prvu posadu na raspolaganju – kaže Vukobratović, dodajući da je dvanaest sati nakon što su se putnici Argus tursa okupili na aerodromu, avion konačno poleteo bez problema i u 7.30 bezbedno sleteo u Hurgadu.Aerodrom, Foto: UnsplashedAerodrom, Foto: Unsplashed

Vukobratovićeve reči potvrdilo je još nekoliko putnika sa leta JU 9690. Jedna od njih ističe da su posade aviona bile veoma profesionalne i da o njima ne može ništa negativno da kaže. Dodaje da im se iz turističke agencije Argus turs, pak, niko nije zvanično obratio.

– Dočekao nas je predstavnik agencije na aerodromu u Hurgadi i dao neka opšta uputstva i uputio na transfer do hotela. Kada su se neki putnici raspitivali da li možemo da dobijemo nikakvu refundaciju za jednu propuštenu noć u hotelu, rečeno im je da od toga nema ništa i da je odgovornost isključivo na avio-prevozniku. Što se Er Srbije tiče, njihov predstavnik nam se obratio na aerodromu nakon drugog vraćanja u Beograd i samo nam objasnio za kada je planiran naredni let – naglašava sagovornica.

Određeni broj revoltiranih putnika, kako kaže, nakon drugog sletanja u Beograd odustao je od putovanja i svoje karte vratio predstavnici aerodroma. Dodaje da je tokom transporta do hotela čula od predstavnika agencije da je od puta u Hurgadu odustalo ukupno 16 putnika.

Problemi na letu JU 9690 doveli su do toga da noć na aerodromu, samo u Hurgadi, provede i grupa turista iz Srbije koja je tim avionom u sredu kasno uveče trebalo da se vrati u Beograd. Otac jedne od putnica iz te grupe kaže da je njegova ćerka doputovala iz Egipta oko 11.10, umesto u 2.40.

– Pri samom ulasku na aerodrom u Hurgadi, čim ih je predstavnik agencije tu ostavio, putnici su saznali da avion kasni, ali su ušli na gejt ne znajući koliko će avion kasniti. Proveli su celu noc na gejtu i za to vreme im se niko nije obratio, ni iz Er Srbije ni iz Argus tursa. Dobili su u dva navrata po sendvič i vodu. Moja ćerka je bila u telefonskoj komunikaciji sa predstavnikom agencije koji je doveo na aerodromi koji je joj u napisao poruci da pregovaraju da ih vrate u hotel, što se, naravno, nije desilo – ispričao je ozlojeđeni otac.

SourceN1

1 COMMENT

1. To da su oni potonuli zna se i od pre. Da su bahati isto se zna. Pre 2-3 godine je potpisan sporazum sa Kanadom o direkti letovima iz Kanade za Beograd i obrnuto. Do dana današnjeg to nije realizovano. Ima mnogo naših ljudi koji bi češće i lakše dolazili u Srbiju. Ovako sa presedanjem u nekoj drugoj državi se putuje po 20 sati u sezoni. Starijim ljudima i deci to teško pada pogotovu kad ima maltretiranja i na aerodromu. Sva moja nastojanja i pisanja emajla da saznam dali će i kad sporazum realizovati Er Srbija ostaje nema. Po tome se vidi da sa Er Srbijom nešto nije u redu. Ne daju informacije i ne sprovode realizaciju ugovora. Za vreme korone nisu verovatno ni održavali avione a sudeći po tekstu koji pročitasmo ni sad ih ne održavaju kako treba. I da, nastavljaju da budu bahati, mada ne znam zašto jer su medju najgorima u Evropi.

Ostavite komentar

Najnovije objave

VLADIMIR PUTIN: Vukli su nas za nos, trebalo je ranije započeti dejstva u Ukrajini

Predsednik Rusije Vladimir Putin izjavio je da je jedino zbog čega bi moglo da se žali to što Rusija nije...

Još priča na sličnu temu